Reklamacja
Zapewnimy fachowe doradztwo w procesie reklamacji, oraz dołożymy wszelkich starań, aby wynik reklamacji był dla Ciebie pomyślny.
-
Do przeprowadzenia reklamacji będziemy potrzebować kilku ważnych informacji (sprawdź). Przekaż je naszemu specjaliście pod numerem telefonu 730 730 705, lub uzupełnij formularz (pobierz) i prześlij go na nasz adres e-mail: reklamacje@noweopony.pl
-
Umówimy dla Ciebie odbiór opon za pośrednictwem naszego kuriera.
-
Na podstawie ekspertyzy zostanie wydana decyzja, o której poinformujemy Państwa mailowo, lub telefonicznie. Decyzja może być:
a) Pozytywna – producent uznał reklamacje w całości. Wymienimy dla Ciebie wszystkie wadliwe produkty na nowe, lub zwrócimy środki na wskazany przez Państwa rachunek bankowy.
b) Częściowo pozytywna – producent uznał reklamacje częściowo. Wymienimy dla Ciebie wszystkie wadliwe towary, a kwota za nowe towary zostanie pomniejszona o kwotę przyznaną w ramach reklamacji, lub zwrócimy część przyznanych w ramach reklamacji środków na wskazany przez Państwa rachunek bankowy.
c) Negatywna – producent odrzucił reklamację. Bezpłatnie odeślemy dla Państwa reklamowane produkty, lub dokonamy utylizacji produktów zgodnie z wszelkimi przepisami oraz normami.