Ostatnio oglądane

Ostatnio oglądane

Informacje dla kupujących

REALIZACJA ZAMÓWIENIA


Jak złożyć zamówienie?

Najszybszą i najbardziej pewną metodą jest złożenie zamówienia poprzez sklep noweopony.pl mamy wtedy pewność, że podane przez Państwa dane są prawidłowe, co maksymalnie przyśpiesza realizację wysyłki.

Zamówienie można złożyć także dzwoniąc pod numer telefonu 730 730 705 lub drogą elektroniczną na adres sklep@noweopony.pl w temacie wpisując "ZAMÓWIENIE".


Jak dokonać modyfikacji zamówienia?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 730 730 705 lub napisz e-mail na adres: sklep@noweopony.pl podając w tytule numer swojego zamówienia.


Jak anulować zamówienie?

Aby anulować złożone zamówienie prześlij informację na adres e-mail sklep@noweopony.pl podając w tytule numer swojego zamówienia. Twoją rezygnację potwierdzimy e-mailowo. Produkty z anulowanego zamówienia wrócą na naszą stronę w ciągu 24 godzin.


Co oznaczają statusy zamówienia?

  • Nowe - twoje zamówienie zostało przyjęte do systemu.
  • Opłacone - twoje zamówienie zostało opłacone.
  • W trakcie realizacji - zamówienie jest przygotowywane, oraz sprawdzane przez nasz zespół.
  • Gotowe do wysyłki - zamówienie zostało skompletowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
  • Wysłane - twoja przesyłka została przekazana firmie kurierskiej.
  • Anulowane - zamówienie zostało anulowane z powodu braku wpłaty lub złożenia rezygnacji przez klienta.
  • Zwrócone - twoja przesyłka zwrotna została przyjęta przez Dział Zwrotu. Jeśli produkt nie nosił znamion użytkowania w ciągu 7 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.

WYSYŁKA


Kto pokrywa koszty dostawy?

Koszty dostawy pokrywane są w całości przez sklep internetowy noweopony.pl, klient płaci tylko za zamówiony towar.


Gdzie można śledzić przesyłkę?

Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej FedEx, klikając w link znajdujący się w wiadomości e-mail. Wiadomość otrzymasz w chwili wysłania przesyłki.


Co jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?

Jeżeli próba doręczenia nie dojdzie do skutku, kolejna realizowana będzie następnego dnia roboczego.


W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

Zamówienia wysyłane są firmą kurierską FedEx. Przy zamówieniach złożonych do godziny 13:00, przesyłka doręczana jest zwykle kolejnego dnia roboczego. Z wyjątkiem produktów, które oznaczone są dłuższym terminem dostawy. Informacja o czasie dostawy danego towaru podana jest zawsze na stronie produktu.

Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania Klienta.