Centrum pomocy

Najszybszą i najbardziej pewną metodą jest złożenie zamówienia poprzez sklep noweopony.pl mamy wtedy pewność, że podane przez Państwa dane są prawidłowe, co maksymalnie przyśpiesza realizację wysyłki.

Zamówienie można złożyć także dzwoniąc pod numer telefonu 730 730 705 lub drogą elektroniczną na adres sklep@noweopony.pl w temacie wpisując „ZAMÓWIENIE”.

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 730 730 704 lub napisz maila na adres: sklep@noweopony.pl

Aby anulować złożone zamówienie prześlij informację na adres e-mail sklep@noweopony.pl. Twoją rezygnację potwierdzimy e-mailowo. Produkty z anulowanego zamówienia wrócą na naszą stronę w ciągu 24 godzin.

a) Nowe – twoje zamówienie zostało przyjęte do systemu, b) W trakcie realizacji – zamówienie jest przygotowywane, oraz sprawdzane przez nasz zespół d) Gotowe do wysyłki – zamówienie zostało skompletowane, jest gotowe do wysyłki i oczekuje na odbiór przez kuriera e) Wysłane – twoja przesyłka została wysłana i przekazana firmie kurierskiej DPD f) Anulowane- zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty lub złożenia rezygnacji mailowej g) Zwrócone - twoja przesyłka zwrotna została przyjęta w Departamencie Zwrotu. Jeśli produkt nie nosił znamion użytkowania w ciągu 2-3 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.

Zamówienia wysyłane są firmą kurierską DPD. Przy zamówieniach złożonych do godziny 17:00, przesyłka doręczana jest zwykle kolejnego dnia roboczego. Z wyjątkiem produktów, które oznaczone są dłuższym terminem dostawy. Informacja o czasie dostawy danego towaru podana jest zawsze na stronie produktu.
W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

Koszty dostawy w całości pokrywa nasza firma. Klient płaci tylko za zamówiony towar.

Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie DPD, klikając w link znajdujący się w wiadomości e-mail. Wiadomość otrzymasz w chwili wysłania przesyłki.

Jeżeli próba doręczenia nie dojdzie do skutku, kolejna realizowana będzie następnego dnia roboczego.

Zamówienia wysyłane są firmą kurierską DPD. Przy zamówieniach złożonych do godziny 17:00, przesyłka doręczana jest zwykle kolejnego dnia roboczego. Z wyjątkiem produktów, które oznaczone są dłuższym terminem dostawy. Informacja o czasie dostawy danego towaru podana jest zawsze na stronie produktu.
Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania Klienta.

Opony pakowane są zgodnie z zaleceniami firmy kurierskiej DPD oraz w sposób umożliwiający odczytanie podstawowych informacji przy odbiorze przesyłki, takich jak: Producent, Bieżnik, Rozmiar, Indeks prędkości, Indeks nośności, czy Rok produkcji. Poniżej znajduje się link przedstawiający sposób pakowania:
Sposób pakowania opon - DPD

Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 730 730 704 lub adresem e-mail zwrot@noweopony.pl. W takim przypadku, Klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Produkty zostaną odebrane za pośrednictwem kuriera sprzedającego, oraz wszystkie koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa sklep internetowy.

Składając zamówienie możesz wybrać dogodną spośród przedstawionych metodę płatności:
a) Przelewy24 - szybki przelew za pośrednictwem serwisu „Przelewy24”. Płatność ta gwarantuje realizację zamówienia w zadeklarowanym przez nas czasie.
b) przelew tradycyjny – płatność tradycyjnym przelewem na numer konta podany w mailu potwierdzającym zamówienie
c) płatność przy odbiorze – płatność gotówką bezpośrednio u kuriera

Na opłacenie zamówienia czekamy 3 dni. W przypadku braku płatności w tym terminie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. Od tego czasu będziesz miał jeszcze 2 dni na uregulowanie płatności. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 730 730 705 lub napisz maila na adres: sklep@noweopony.pl

Szczegółowe informacje o sposobie dokonania reklamacji znajdziesz tutaj.

Odeślij do nas reklamowany towar z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu w naszym sklepie. Może to być ksero paragonu, faktury, potwierdzenie płatności. Formularz reklamacyjny możesz pobrać ze strony:

Oferujemy wyłącznie nowe opony, z bieżącej produkcji. Jeśli DOT opony przekracza 2 lata informujemy o tym, podając przy modelu opony jej rok produkcji. Dokładna data produkcji (tydzień i rok) jest umieszczona na ścianie bocznej opony.

Tak oczywiście, można złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo. Po kontakcie postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć z ofertą.

Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numer 730 730 705 lub mailowo zwrot@noweopony.pl

Zwrot jest możliwy jedynie kiedy opony znajdują się w stanie nienaruszonym, nie były zakładane, używane, zniszczone.

System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i płatności oraz złożenia nowego zamówienia i dokonania ponownej płatności. W celu dokonania zwrotu uzupełnij formularz zwrotu i odeślij go wraz z produktem na nasz adres:

noweopony.pl
Głuchów 569
37-100 Łańcut.

Przesyłkę odeślij na adres:


noweopony.pl Sp. z o.o.
Głuchów 569
37-100 Łańcut.

Zwrotu/wymiany możesz dokonać w terminie 60 dni od momentu dostarczenia przesyłki od noweopony.pl.

Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 60 dni. Odrzucenie zwrotu może nastąpić również w sytuacji, kiedy odsyłane produkty noszą ślady użytkowania.

Środki zwracane są na Twój numer konta bankowego. Jeśli dokonałeś opłaty przez serwis Przelewy24 lub PayPal, pieniądze są zwracane za pośrednictwem tych serwisów. Zwrot środków następuje w terminie 2-3 dni od momentu weryfikacji zwróconej przesyłki.