Michelin PILOT SPORT 4 S 255/40 R20
Indeks nośności 101 - max 825kg.
Określa maksymalną nośność opony (maksymalne jej obciążenie) wyrażoną w kilogramach.
Indeks prędkości Y - max 300km/h.
Określa maksymalną prędkość opony wyrażoną w km/h.
XL - Opona wzmacniana, o zwiększonej ładowności. Posiada wyższą nośność, niż opona standardowa w danym rozmiarze.
Zamawiając te opony masz pewność, że ich rok produkcji to 2017
Typ osobowe
Sezon lato
Rozmiar 255/40 R20
Indeks prędkości Y = 300km/h
Indeks nośności 101 = 825kg
Rok produkcji 2017
Rok produkcji wzmacniane, rant ochronny,
Etykieta EU C / A / 71 dB
Gwarancja 10 lat od daty produkcji




aby odebrać w środa, 20 lutego

Michelin PILOT SPORT 4 S 255/40 R20
Opona letnia klasy premium przeznaczona jest dla samochodów sportowych oraz ekskluzywnych sedanów o dużej mocy silnika. Charakteryzuje się asymetrycznym bieżnikiem, w wyniku czego doskonale sprawdza się na suchej i mokrej nawierzchni, zapewniając tą samą idealną przyczepność. Ponadto taka konstrukcja bieżnika minimalizuje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, woda jest skutecznie odprowadzana spod opon. Opona Pilot Sport 4S jest inspirowana wyścigami Formuły E i WRC. Testowana była na torze Formuły 1, potwierdzając, że jest stworzona do ekstremalnej jazdy.
Hybrydowy elastomer
Technologia BI-COMPOUND, czyli zastosowanie na zewnętrznej stronie bieżnika hybrydowego elastomeru, zwiększyła przyczepność opony na suchej i mokrej nawierzchni. To dodatkowo skutkuje skróceniem drogi hamowania.
Wysoka reaktywność bieżnika
Bieżnik dostosowuje się do nawierzchni, gwarantując tym samym komfort oraz bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach pogodowych.
Technologia Dynamic Response
Precyzyjność przenoszenia reakcji kierowcy na drogę zapewnia aramidowo-nylonowe opasanie opony.


Zużycie paliwa / opory toczenia
Parametr ten ma wpływ na efektywność energii, przez co wpływa na emisję CO2, oraz koszty eksploatacji pojazdu. Zużycie paliwa wyrażone jest w klasach od A (najbardziej oszczędna, najmniejsze opory toczenia) do G (najmniej oszczędna, największe opory toczenia).

Przyczepność na mokrej nawierzchni / droga hamowania
Wskaźnik ten jest bardzo ważny ponieważ odpowiada za długość drogi hamowania na mokrej nawierzchni, co bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni wyrażona jest w klasach od A (najkrótsza droga hamowania) do G (najdłuższa droga hamowania).

Zewnętrzny hałas toczenia / emisja hałasu
Hałas toczenia opony wyrażony jest konkretną wartością podawaną w decybelach (dB). Poziom hałasu zewnętrznego nie odpowiada poziomowi hałasu wewnątrz pojazdu. Im wyższa liczba decybeli, tym wyższy jest poziom hałasu zewnętrznego emitowanego przez toczące się opony.