Hankook Ventus Prime 3 K125 235/45 R17
Indeks nośności 97 - max 730kg.
Określa maksymalną nośność opony (maksymalne jej obciążenie) wyrażoną w kilogramach.
Indeks prędkości W - max 270km/h.
Określa maksymalną prędkość opony wyrażoną w km/h.
XL - Opona wzmacniana, o zwiększonej ładowności. Posiada wyższą nośność, niż opona standardowa w danym rozmiarze.
FR - Rant ochronny na felgę. Zapewnia ochronę felgi przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Zamawiając te opony masz pewność, że ich rok produkcji to 2017
Typ osobowe
Sezon lato
Rozmiar 235/45 R17
Indeks prędkości W = 270km/h
Indeks nośności 97 = 730kg
Rok produkcji 2017
Rok produkcji wzmacniane, rant ochronny,
Etykieta EU C / A / 72 dB
Gwarancja Dożywotnia, do 1.6mm bieżnika




aby odebrać w środa, 18 grudnia
Poczuj siłę innowacji i pewność zwycięstwa. - Obejrzyj wideo!
Cechy opony Hankook Ventus Prime 3 K125








Struktura opony Hankook Ventus Prime 3 K125






Nagrody i recenzje prasowe
"Bardzo polecana"
03.2018
195/65R15 91V
"Wzorowa"
10.2017
255/50R17
"Bardzo polecana"
02.2018
205/55R16V
"Bardzo polecana"
07.2017
215/55R17
"Polecana"
03.2017
215/60R17
"Wzorowa"
03.2016
205/55R16 91V


Zużycie paliwa / opory toczenia
Parametr ten ma wpływ na efektywność energii, przez co wpływa na emisję CO2, oraz koszty eksploatacji pojazdu. Zużycie paliwa wyrażone jest w klasach od A (najbardziej oszczędna, najmniejsze opory toczenia) do G (najmniej oszczędna, największe opory toczenia).

Przyczepność na mokrej nawierzchni / droga hamowania
Wskaźnik ten jest bardzo ważny ponieważ odpowiada za długość drogi hamowania na mokrej nawierzchni, co bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni wyrażona jest w klasach od A (najkrótsza droga hamowania) do G (najdłuższa droga hamowania).

Zewnętrzny hałas toczenia / emisja hałasu
Hałas toczenia opony wyrażony jest konkretną wartością podawaną w decybelach (dB). Poziom hałasu zewnętrznego nie odpowiada poziomowi hałasu wewnątrz pojazdu. Im wyższa liczba decybeli, tym wyższy jest poziom hałasu zewnętrznego emitowanego przez toczące się opony.