Hankook Kinergy eco 2 K435 175/65 R14

82

Indeks nośności 82 - max 475kg.
Określa maksymalną nośność opony (maksymalne jej obciążenie) wyrażoną w kilogramach.

T

Indeks prędkości T - max 190km/h.
Określa maksymalną prędkość opony wyrażoną w km/h.

2018

Zamawiając te opony masz pewność, że ich rok produkcji to 2018

Typ osobowe

Sezon lato

Rozmiar 175/65 R14

Indeks prędkości T = 190km/h

Indeks nośności 82 = 475kg

Rok produkcji 2018

Etykieta EU E / B / 70 dB

Gwarancja Dożywotnia, do 1.6mm bieżnika

Transport gratisTransport GRATIS
Ubezpieczona paczkaUbezpieczona paczka
60 dni na zwrot60 dni na zwrot
Zakupy na ratyZakupy na raty
158 szt.
Dostępność
Zamów w ciągu : :
aby odebrać w wtorek, 20 sierpnia
Opinie
Ten produkt nie został jeszcze oceniony
Opinie o oponach Hankook Kinergy eco 2 K435 175/65 R14 82T 2018
Opis

Poczuj siłę innowacji i pewność zwycięstwa. - Obejrzyj wideo!

Cechy opony Hankook Kinergy Eco 2 K435

Szerokie boki bieżnika Szerokie boki bieżnika zintegrowane z wewnętrzną stroną bieżnika zapewniają doskonałą odporność na akwaplaning.
Asymetryczny wzór
Zwiększona sztywność zewnętrznej partii bieżnika, zapewniająca lepsze właściwości jezdne.
Nowa mieszanka bieżnika Nowa mieszanka poprawia drogę hamowania na mokrej nawierzchni i zużycie bez konieczności rezygnacji z innych właściwości opony. Dokładnie rzecz biorąc, odporność na zużycie jest większa dzięki zoptymalizowanej gęstości sieciowania cząsteczek. Zaawansowana technologia mieszania z wysoko obciążonym wypełniaczem i funkcjonalizowanym polimerem o wysokiej masie cząsteczkowej poprawia jednocześnie parametry na mokrej nawierzchni i zużycia. Szeroki, prosty 3-kanałowy rowek Optymalna szerokość i ustawienie 3-kanałowych rowków zapewniają świetne osiągi na mokrych nawierzchniach. Szerokie, zewnętrzne rowki pozwalają na maksymalne odprowadzanie wody i wspierają trakcję na mokrym podłożu. Technologia turbiny wodnej Zoptymalizowany drenaż w kierunku podłużnym i bocznym. Zoptymalizowana sekwencja poziomów Precyzyjnie zaprojektowane rozmiary bloków ograniczają hałas generowany przez oponę.
Szeroki, prosty 3-kanałowy rowek Optymalna szerokość i ustawienie 3-kanałowych rowków zapewniają świetne osiągi na mokrych nawierzchniach. Szerokie, zewnętrzne rowki pozwalają na maksymalne odprowadzanie wody i wspierają trakcję na mokrym podłożu.
Technologia turbiny wodnej Zoptymalizowany drenaż w kierunku podłużnym i bocznym.
Zoptymalizowana sekwencja poziomów Precyzyjnie zaprojektowane rozmiary bloków ograniczają hałas generowany przez oponę.

Struktura opony Hankook Kinergy Eco 2 K435

Silikonowa mieszanka o wysokiej przyczepności Poprawiona trakcja na suchej/mokrej nawierzchni oraz niższe opory toczenia.
Bezszwowa, pełna powłoka nylonowa opasania Idealna wytrzymałość bieżnika.
Szerokie stalowe opasanie Zwiększa szerokość powierzchni stycznej, zapewniając lepsze właściwości na suchej nawierzchni.
Zrównoważona poliestrowa struktura osnowy Zwiększa sztywność ścianki bocznej i jej wytrzymałość, zachowując komfort użytkowania.
Wysoki poziom sztywności wypełnienia stopki Lepsze właściwości jezdne i sterowność.
Mocny drut o pojedynczym splocie Udoskonalona jednolitość i dopasowanie opony.
Etykieta UE

Zużycie paliwa / opory toczenia

Parametr ten ma wpływ na efektywność energii, przez co wpływa na emisję CO2, oraz koszty eksploatacji pojazdu. Zużycie paliwa wyrażone jest w klasach od A (najbardziej oszczędna, najmniejsze opory toczenia) do G (najmniej oszczędna, największe opory toczenia).

Przyczepność na mokrej nawierzchni / droga hamowania

Wskaźnik ten jest bardzo ważny ponieważ odpowiada za długość drogi hamowania na mokrej nawierzchni, co bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni wyrażona jest w klasach od A (najkrótsza droga hamowania) do G (najdłuższa droga hamowania).

Zewnętrzny hałas toczenia / emisja hałasu

Hałas toczenia opony wyrażony jest konkretną wartością podawaną w decybelach (dB). Poziom hałasu zewnętrznego nie odpowiada poziomowi hałasu wewnątrz pojazdu. Im wyższa liczba decybeli, tym wyższy jest poziom hałasu zewnętrznego emitowanego przez toczące się opony.