Continental PremiumContact 6 225/40 R18 92

Indeks nośności 92 - max 630kg.
Określa maksymalną nośność opony (maksymalne jej obciążenie) wyrażoną w kilogramach.

Y

Indeks prędkości Y - max 300km/h.
Określa maksymalną prędkość opony wyrażoną w km/h.

XL

XL - Opona wzmacniana, o zwiększonej ładowności. Posiada wyższą nośność, niż opona standardowa w danym rozmiarze.

FR

FR - Rant ochronny na felgę. Zapewnia ochronę felgi przed uszkodzeniami mechanicznymi.

2018

Zamawiając te opony masz pewność, że ich rok produkcji to 2018

Więcej informacji
Typosobowe
Sezonlato
Rozmiar225/40 R18
Indeks prędkościY = 300km/h
Indeks nośności92 = 630kg
Rok produkcji2018
Inne cechy wzmacniane, rant ochronny,
Etykieta EUC / A / 72 dB
Gwarancja5 lat od daty produkcji
Transport gratisTransport GRATIS
Ubezpieczona paczkaUbezpieczona paczka
60 dni na zwrot60 dni na zwrot
Zakupy na ratyZakupy na raty
385 szt.
Zamów w ciągu : :
aby odebrać w piątek, 16 listopada
Opinie
Ten produkt nie został jeszcze oceniony
Opinie o oponach Continental PremiumContact 6 225/40 R18 92Y XL FR 2018
Opis

Opony Continental ContiPremiumContact 5

Doskonała do wszystkich samochodów osobowych.

Sprawdza się idealnie w bardzo wielu autach różnej klasy, np. Peugeot 308, Audi A3, Mercedes Klasy C, VW Golf oraz BMW Serii 5.



Opony Continental - najwyżej oceniane we wszelkich rankingach
Marka, która w ciągu 10 lat uzyskała najwyższe rekomendacje w testach ponad 700 razy



PremiumContact™ 6 w testach i rankingach

Test opony Continental PremiumContact 6

„Wysoce rekomendowana”

225/45 R17 W/Y

6/2018



Test opony Continental PremiumContact 6

„Zwycięzca testu”

225/50 R17 Y

10/2017



Test opony Continental PremiumContact 6

„€co Mistrz”

225/50 R17 Y

10/2017

Test opony Continental PremiumContact 6

„Rekomendowana”

245/45 R 18 Y

07/2017



Test opony Continental PremiumContact 6

„Polecana”

235/50 R18 97 V

04/2017








3 powody, dla których warto wybrać oponę PremiumContact™ 6

  • Jeździsz bezpiecznie dzięki krótkiej drodze hamowania, szczególnie na mokrej nawierzchni. Opona świetnie przylega do podłoża dzięki zastosowaniu mieszanki z kryształkami krzemu Safety Silica Compund w zewnętrznej i wewnętrznej warstwie bieżnika. Zyskujesz jednocześnie i maksymalne osiągi, i maksymalne bezpieczeństwo.
  • Możesz bić sportowe rekordy, zachowując komfort i jeżdżąc ciszej. Ten efekt zapewnia odporna na ścieranie mieszanka polimerowa, która zwiększa przebiegi o 15% i zmiejsza hałas o 10 % oraz duża powierzchnia styku opony z podłożem i zoptymalizowana sztywność bieżnika.
  • Prowadzisz z prawdziwą przyjemnością dzięki innowacyjnej rzeźbie bieżnika. Zaawansowana technologia makro bloków poprawia stabilność jazdy na prostej i w zakrętach, a asymetryczna rzeźba bieżnika zapewnia większą przyczepność opony nawet podczas działania dużych sił poprzecznych.



Poznaj mocne strony PremiumContact™ 6 – obejrzyj film




Zobacz, dlaczego PremiumContact™ 6 zapewnia tak wysoki poziom bezpieczeństwa podczas sportowej jazdy




Przekonaj się, dlaczego PremiumContact™ 6 tak świetnie trzyma się drogi




Dowiedz się, dlaczego opony PremiumContact™ 6 zapewniają ci największy komfort podczas jazdy




Jakość potwierdzona w testach.

Opona testowana w pierwszym w pełni zautomatyzowanym analizatorze hamowania (Automated Indoor Braking Analyzer) - na torze wyścigowym Contidrom, na suchej, mokrej i oblodzonej nawierzchni, niezależnie od warunków pogodowych.

70% powtarzalności testów sprawia, że w Europie niemal co trzeci samochód opuszcza fabrykę z oponami Continental.



Zobacz jak testujemy opony


Etykieta UE

Zużycie paliwa / opory toczenia

Parametr ten ma wpływ na efektywność energii, przez co wpływa na emisję CO2, oraz koszty eksploatacji pojazdu. Zużycie paliwa wyrażone jest w klasach od A (najbardziej oszczędna, najmniejsze opory toczenia) do G (najmniej oszczędna, największe opory toczenia).

Przyczepność na mokrej nawierzchni / droga hamowania

Wskaźnik ten jest bardzo ważny ponieważ odpowiada za długość drogi hamowania na mokrej nawierzchni, co bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Przyczepność na mokrej nawierzchni wyrażona jest w klasach od A (najkrótsza droga hamowania) do G (najdłuższa droga hamowania).

Zewnętrzny hałas toczenia / emisja hałasu

Hałas toczenia opony wyrażony jest konkretną wartością podawaną w decybelach (dB). Poziom hałasu zewnętrznego nie odpowiada poziomowi hałasu wewnątrz pojazdu. Im wyższa liczba decybeli, tym wyższy jest poziom hałasu zewnętrznego emitowanego przez toczące się opony.