• Centrum pomocy
    Realizacja zamówienia
    • Jak złożyć zamówienie?
      Najszybszą i najbardziej pewną metodą jest złożenie zamówienia poprzez sklep noweopony.pl mamy wtedy pewność, że podane przez Państwa dane są prawidłowe, co maksymalnie przyśpiesza realizację wysyłki.

      Zamówienie można złożyć także dzwoniąc pod numer telefonu 730 730 705 lub drogą elektroniczną na adres sklep@noweopony.pl w temacie wpisując "ZAMÓWIENIE".
    • Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
      W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 730 730 705 lub napisz e-mail na adres: sklep@noweopony.pl podając w tytule numer swojego zamówienia.
    • Jak anulować zamówienie?
      Aby anulować złożone zamówienie prześlij informację na adres e-mail sklep@noweopony.pl podając w tytule numer swojego zamówienia. Twoją rezygnację potwierdzimy e-mailowo. Produkty z anulowanego zamówienia wrócą na naszą stronę w ciągu 24 godzin.
    • Co oznaczają statusy zamówienia?
      • Nowe - twoje zamówienie zostało przyjęte do systemu.
      • Opłacone - twoje zamówienie zostało opłacone.
      • W trakcie realizacji - zamówienie jest przygotowywane, oraz sprawdzane przez nasz zespół.
      • Gotowe do wysyłki - zamówienie zostało skompletowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
      • Wysłane - twoja przesyłka została przekazana firmie kurierskiej.
      • Anulowane - zamówienie zostało anulowane z powodu braku wpłaty lub złożenia rezygnacji przez klienta.
      • Zwrócone - twoja przesyłka zwrotna została przyjęta przez Dział Zwrotu. Jeśli produkt nie nosił znamion użytkowania w ciągu 7 dni roboczych otrzymasz zwrot środków.
    • Jaki jest termin realizacji zamówienia?
      Zamówienia wysyłane są firmą kurierską FedEx. Przy zamówieniach złożonych do godziny 13:00, przesyłka doręczana jest zwykle kolejnego dnia roboczego. Z wyjątkiem produktów, które oznaczone są dłuższym terminem dostawy. Informacja o czasie dostawy danego towaru podana jest zawsze na stronie produktu.

      W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
    Wysyłka
    • Kto pokrywa koszty dostawy
      Koszty dostawy pokrywane są w całości przez sklep internetowy noweopony.pl, klient płaci tylko za zamówiony towar.
    • Gdzie można śledzić przesyłkę
      Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej FedEx, klikając w link znajdujący się w wiadomości e-mail. Wiadomość otrzymasz w chwili wysłania przesyłki.
    • Co jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
      Jeżeli próba doręczenia nie dojdzie do skutku, kolejna realizowana będzie następnego dnia roboczego.
    • W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
      Zamówienia wysyłane są firmą kurierską FedEx. Przy zamówieniach złożonych do godziny 13:00, przesyłka doręczana jest zwykle kolejnego dnia roboczego. Z wyjątkiem produktów, które oznaczone są dłuższym terminem dostawy. Informacja o czasie dostawy danego towaru podana jest zawsze na stronie produktu.

      Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania Klienta.
    • W jakich godzina kurier dokona doręczenia przesyłki?
      Doręczenie przesyłki zazwyczaj odbywa się w godzinach od 9:00 do 17:00, natomiast podany przedział może różnić się w zależności od lokalizacji i trasy kuriera.
    • Co jeśli moja przesyłka nie dotarła w deklarowanym terminie?
      W takim wypadku bardzo prosimy o jak najpilniejszy kontakt za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: sklep@noweopony.pl lub pod numerem telefonu 730730705. Skontaktujemy się z firmą kurierską i dołożymy wszelkich starań aby podjąć interwencję i przyśpieszyć maksymalnie dostarczenie przesyłki.
    • Z czego mogą wynikać opóźnienia w dostawie?
      Opóźnienia mogą pojawiać się po stronie firmy kurierskiej, między innymi z powodu wzmożonego sezonu wysyłkowego, dni wolnych, zagubienia przesyłki przez kuriera. W takich przypadkach prosimy o bardzo pilny kontakt za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: sklep@noweopony.pl lub pod numerem telefonu 730730705. Nasz Dział Interwencji posiada bardzo duże doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z firmami kurierskimi.
    Płatności
    • Jakie są dostępne metody płatności?
      Składając zamówienie możesz wybrać dogodną spośród przedstawionych metodę płatności:
      • Przelewy24 - szybki przelew za pośrednictwem serwisu "Przelewy24". Płatność ta gwarantuje realizację zamówienia w zadeklarowanym przez nas czasie.
      • Przelew tradycyjny - płatność tradycyjnym przelewem na numer konta podany w mailu potwierdzającym zamówienie.
      • Płatność przy odbiorze - płatność gotówką bezpośrednio u kuriera.
    • Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
      Na opłacenie zamówienia czekamy 3 dni. W przypadku braku płatności w tym terminie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. Od tego czasu będziesz miał jeszcze 2 dni na uregulowanie płatności. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
    • W jaki sposób zmienić formę płatności?
      W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 730 730 705 lub napisz maila na adres: sklep@noweopony.pl podając w tytule e-mail numer swojego zamówienia.
    Reklamacje
    • W jaki sposób dokonać reklamacji?
      Szczegółowe informacje o sposobie dokonania reklamacji znajdziesz tutaj.
    • Jakie dokumenty dołączyć do reklamowanego towaru?
      Odeślij do nas reklamowany towar z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu w naszym sklepie. Może to być ksero paragonu, faktury, potwierdzenie płatności. Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj.
    Zwroty i wymiany
    • W jaki sposób dokonać zwrotu?
      Skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres e-mail zwrot@noweopony.pl

      Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdziesz tutaj.
    • Kiedy mogę dokonać zwrotu?
      Zwrot jest możliwy jedynie kiedy opony znajdują się w stanie nienaruszonym, nie były zakładane, używane, zniszczone.
    • Na jaki adres dokonać zwrotu towarów?
      Przesyłkę należy odesłać na adres:

      noweopony.pl
      ul. Boya-Żeleńskiego 27
      35-105 Rzeszów
    • W jakim terminie mogę dokonać zwrotu/wymiany towaru?
      Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w terminie 60 dni od momentu dostarczenia przesyłki od noweopony.pl.
    • Czy zwrot może zostać odrzucony?
      Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 60 dni. Odrzucenie zwrotu może nastąpić również w sytuacji, kiedy odsyłane produkty noszą ślady użytkowania lub zostały odesłane do naszej siedziby za pobraniem.
    • W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
      Środki zwracane są na Twój numer konta bankowego. Jeśli dokonałeś opłaty przez serwis Przelewy24, pieniądze są zwracane za pośrednictwem tych serwisów. Zwrot środków następuje w terminie do 7 dni roboczych od momentu weryfikacji zwróconej przesyłki.